пятница, 9 декабря 2016 г.

Փողով չես գնի

Փողով չի կարելի գնել ամեն ինչ Նիք էր 10-ամյա տղան: Նա եղել է միակ որդին իր ծնողների: Նիք հայրը եղել է շատ զբաղված գործարար, որը չի կարող ծախսել ժամանակ իր որդու: Նա եկավ տուն, հետո Նիքը քնում, եւ այցելել է գրասենյակ, մինչեւ Նիքը արթնացավ առավոտյան: Նիքը կարոտում էր իր հոր ուշադրությանը: Նա ուզում էր գնալ դրսում եւ խաղալ իր հոր պես իր բարեկամների:Մի օր, Նիքը զարմացավ տեսնել իր հորը տանը երեկոյան.
«Հայրիկ, դա մեծ անակնկալ է տեսնել ձեզ տանը», - Նիքը ասել է. «Այո որդին է, իմ հանդիպումը չեղյալ է հայտարարվել: Այնպես որ, ես տանը: Բայց հետո երկու ժամ, ես պետք է բռնել մի թռիչք, «նրա հայրը պատասխանեց.« Երբ պիտի լինի վերադառնալ »:« վաղը կեսօրին. "Նիքն էր խոր մտքի մի որոշ ժամանակ. Հետո նա հարցրեց. «Հայրիկ, թե որքան եք վաստակել մեկ տարվա:" Նիքի հայրը ապշած: Նա ասել է, «Իմ սիրելի որդին, դա շատ մեծ գումարի եւ դուք չեք կարողանա հասկանալ այն»: «Լավ հայրիկ, դու գոհ գումարի եք ականջի:""Այո, թանկագինս. Ես շատ ուրախ եմ, եւ, ըստ էության ես նախատեսում է գործարկել մեր նոր մասնաճյուղը եւ նոր բիզնեսը մի քանի ամիսների ընթացքում: Չէ, որ մեծ »:« Այո, հայրիկ. Ես ուրախ եմ լսել, որ. Կարող եմ հարցնել ձեզ եւս մեկ հարց, «« Այո, սիրելի »:« Հայրիկ, կարող եք ասել, թե ինձ, թե որքան եք վաստակել մի օր, կամ նույնիսկ կես օր »,« Նիք, ինչու եք հարցնում այս հարցը »,:Բայց Նիքն էր համառ: "Խնդրում ենք պատասխանել ինձ. Կարող եք, խնդրում եմ, ասեք ինձ, թե որքան եք վաստակել է ժամ:Նիքի հայրը տվեց ու պատասխանեց. «Դա կլինի մոտ $ 25 / - ժամում." Նիքը վազեց իր սենյակ վեր, եւ իջաւ իր խոճկոր բանկի պարունակվող իր խնայողությունները. «Հայրիկ, ես ունեմ $ 50 իմ պիգի բանկում: Կարող եք խնայել երկու ժամ ինձ համար. Ես ցանկանում եմ գնալ լողափ, եւ ունեն ճաշ ձեզ հետ վաղը երեկոյան: Կարող եք, խնդրում եմ նշելու սա ձեր ժամանակացույցի. "Նիքի հայրը պապանձվեց! Ամենամեծ նվերը ծնողը կարող է տալ իր երեխային ժամանակն է. Փողը չի կարող գնել ամեն ինչ...

Комментариев нет:

Отправить комментарий